fbpx
5 jaar garantie
thuis geleverd
100% tevredenheidsgarantie
levering < 6 weken

Zijn alle prijzen inclusief BTW?

Alle prijzen die MOMAA vermeld of van jou vraagt (in bijvoorbeeld het aanvraagproces) zijn inclusief BTW.

Zijn er extra kosten?

Nee. De prijs die vermeld staat op de offerte is de totaal prijs, inclusief kosten voor aflevering en installatie.

Wat is de status van mijn bestelling?

In je account kun je de status van je bestelling volgen. Hier is ook zichtbaar wat de verwachte leverdatum is van je bestelling. De leverdatum kan afwijken van wat er in je offerte is weergegeven, dit komt omdat we volledig op bestelling werken. Hierdoor kunnen er soms tegenvallers zijn in het productieproces waardoor de levertijd iets oploopt. Hier word je altijd per e-mail en in je account over geïnformeerd.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Toch nog iets ontdekt wat niet helemaal naar jouw wens is na het accorderen van de offerte? Kleine aanpassingen kunnen we soms doorvoeren. Neem hiervoor contact op met ons via info@momaa.nl of telefonisch op 088 – 201 4300. Wij gaan dan in overleg met onze meubelmakers om te kijken of we je wijziging nog door kunnen voeren.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Wil je je bestelling annuleren? Helaas kan dit niet, we maken namelijk alles speciaal naar jouw wens en gaan direct na jouw bestelling aan de slag met het inkopen van de materialen voor jouw bestelling.

Is een account nodig om een aanvraag te doen?

Wij vinden het belangrijk dat iedereen zo makkelijk mogelijk een aanvraag kan doen. Daarom is het bij ons mogelijk om een aanvraag te doen zonder account. We vragen wel een aantal gegevens van je, om contact met je op te kunnen nemen bij vragen en te zien waar we de bestelling moeten afleveren en monteren.