5 jaar garantie
meubelen met betekenis
rechtstreeks van de makers
100% tevredenheidsgarantie
levering < 6 weken

Wat zijn de openingstijden van MOMAA.nl?

MOMAA is geopend en bereikbaar van 8.00 uur ‘s ochtends tot 18.00 ‘s avonds. In die tijd zitten we voor je klaar om al je wensen te vervullen en je vragen te beantwoorden.

Nemen jullie mijn oude meubel weer mee?

Het is mogelijk om je oude meubel weer mee te laten nemen door ons. Je meubel wordt dan opgeknapt en krijgt een tweede leven. Zo dragen we ons steentje bij aan een beter milieu.

Zijn er eisen aan mijn oude meubel?

We nemen niet alle meubels in, enkel meubels die voorheen door MOMAA.nl geleverd zijn of waarbij we aan hebben gegeven dat we ze mee kunnen nemen. Vooraf willen we daarom graag zien of je meubel nog levensvatbaar is. Daarom vragen we je een aantal foto’s op te sturen van je oude meubel. Dit kan je doen naar info@momaa.nl, voordat je je bestelling plaatst.

Ik heb een klacht over mijn bestelling. Wat moet ik doen?

Als je een klacht hebt over je bestelling of over onze service, dan kun je contact met ons opnemen via het contactformulier of via info@momaa.nl. Je kunt bij ons terecht voor zowel klachten over je bestelling als over onze verdere dienstverlening. Ook als je klachten hebt over de bezorging, de kwaliteit of de communicatie over je bestelling.

Hoe kan ik mijn klacht melden en hoe gaat dit in zijn werk?

Je kunt je klacht sturen naar info@momaa.nl. Beschrijf hier kort je probleem en voeg een aantal foto’s toe. Binnen 14 dagen ontvang je van ons een inhoudelijk antwoord en maken we afspraken om je klacht op te lossen.

Ben je niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Hoeveel jaar garantie krijg ik?

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie of een extra garantie van MOMAA.nl. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.

Bij MOMAA.nl doen we zelfs een schepje bovenop de wettelijke garantie. Bij ons krijg je 5 jaar garantie op je meubelen. We gaan er natuurlijk wel vanuit dat je de meubelen normaal gebruikt. De extra garantie die wij bieden geldt alleen op productie fouten, niet door slijtage als gevolg van gebruik.

Houd er daarnaast rekening mee dat producten uit natuurlijke materialen kunnen zijn gemaakt en daardoor kunnen werken. Ondanks dat alles is gedaan om dit te voorkomen kunnen hierdoor droogtescheuren ontstaan en andere veranderingen zoals bijvoorbeeld verkleuringen in het materiaal voorkomen.

Wat houdt de 100% tevredenheidsgarantie in?

Bij MOMAA gaan we tot het uiterste om te zorgen dat jij helemaal tevreden bent met jouw bestelling. Daarom hebben we onze 100% tevredenheidsgarantie.

Met onze 100% tevredenheidsgarantie zorgen we er voor dat je altijd tevreden bent. Mocht je dat ondanks al onze inspanningen toch niet zijn? Dan krijg je je geld terug.

€ 10 Korting op je bestelling
Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief en krijg korting op je eerste bestelling.
    Inschrijven
    Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en het privacy statement