fbpx
5 jaar garantie
thuis geleverd
100% tevredenheidsgarantie
levering < 6 weken

Wordt mijn bestelling bij mij thuis of op kantoor gemonteerd?

Wij willen graag dat onze producten zo goed mogelijk tot zijn recht komen en zo veilig mogelijk zijn. Daarom monteren wij jouw bestelling op jouw locatie, of het nu thuis is of op kantoor. Mocht je in een appartement of flat wonen zonder trap, dan kan het zijn dat we hier wel extra kosten voor in rekening brengen. Dit is afhankelijk van wat je besteld hebt. We geven dit vooraf aan.

Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling?

Bij MOMAA is verzending en montage gratis. Hier betaal je niets extra voor en zit inbegrepen in de prijs van je meubel. Soms kunnen we wel een toeslag vragen wanneer je in een appartement of flat woont zonder lift.

Als je in een appartement of flat woont zonder lift, staat de toeslag op je offerte vermeldt.

Wat zijn de openingstijden van MOMAA.nl?

MOMAA is geopend en bereikbaar van 8.00 uur ‘s ochtends tot 18.00 ‘s avonds. In die tijd zitten we voor je klaar om al je wensen te vervullen en je vragen te beantwoorden.

Nemen jullie mijn oude meubel weer mee?

Het is mogelijk om je oude meubel weer mee te laten nemen door ons. Je meubel wordt dan opgeknapt en krijgt een tweede leven. Zo dragen we ons steentje bij aan een beter milieu.

Zijn er eisen aan mijn oude meubel?

We nemen niet alle meubels in, enkel meubels die voorheen door MOMAA.nl geleverd zijn of waarbij we aan hebben gegeven dat we ze mee kunnen nemen. Vooraf willen we daarom graag zien of je meubel nog levensvatbaar is. Daarom vragen we je een aantal foto’s op te sturen van je oude meubel. Dit kan je doen naar info@momaa.nl, voordat je je bestelling plaatst.

Ik heb een klacht over mijn bestelling. Wat moet ik doen?

Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier of via info@momaa.nl. Je kunt bij ons terecht voor zowel klachten over je meubel als over onze verdere dienstverlening.

Hoe kan ik mijn klacht melden en hoe gaat dit in zijn werk?

Je kunt je klacht sturen naar info@momaa.nl. Beschrijf hier kort je probleem en voeg een aantal foto’s toe. Binnen 14 dagen ontvang je van ons een inhoudelijk antwoord en maken we afspraken om je klacht op te lossen.

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Hoeveel jaar garantie krijg ik?

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie of een extra garantie van MOMAA.nl. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.

Bij MOMAA.nl doen we zelfs een schepje bovenop de wettelijke garantie. Bij ons krijg je 5 jaar garantie op je meubelen. We gaan er natuurlijk wel vanuit dat je de meubelen normaal gebruikt.

Omdat we staan voor kwaliteit en vakmanschap zorgen we er voor dat bij klachten een meubelmaker van MOMAA bij jou langs komt, om je klachten te repareren. Als het niet lukt om je meubel ter plekke te repareren, zorgen we dat deze zo snel mogelijk bij je terug komt.

Wat houdt de 100% tevredenheidsgarantie in?

Bij MOMAA gaan we tot het uiterste om te zorgen dat jij helemaal tevreden bent met jouw bestelling. Daarom hebben we onze 100% tevredenheidsgarantie.

Met onze 100% tevredenheidsgarantie zorgen we er voor dat je altijd tevreden bent. Mocht je dat ondanks al onze inspanningen toch niet zijn? Dan krijg je je geld terug.

Ik wil mijn meubel laten opknappen, kan MOMAA dat voor mij doen?

Wij knappen graag je meubel voor je op. Dat is geen enkel probleem.

Hoe werkt dit?

Stuur ons een e-mail op info@momaa.nl met een aantal foto’s van je meubel en wat je eventueel gewijzigd wil hebben. Daarna maken wij een offerte voor je, zodat jij weet waar je aan toe bent. Na het ondertekenen van de offerte komt de meubelmaker bij je thuis of hij haalt het meubel op. In de werkplaats wordt het meubel gerenoveerd.