5 jaar garantie
meubelen met betekenis
rechtstreeks van de makers
100% tevredenheidsgarantie
levering < 6 weken

Hoe kan ik het terug sturen?

Het is aan te raden om het product in de originele verpakking terug te sturen. Als je die niet hebt, zorg dan dat het product zo goed verpakt is dat je zeker weet dat het onbeschadigd aan komt.

Daarnaast mag je het met de vervoerder terugsturen die je zelf wilt, zolang het product maar onbeschadigd aan komt.

Verzendkosten retourzending

De verzendkosten van de retourzending zijn voor je eigen rekening. Je mag je bestelling met iedere transportmogelijkheid terug sturen, zolang het product maar in onbeschadigde staat aan komt.

Door wie wordt mijn bestelling bezorgd?

Bij MOMAA werken we samen met verschillende vervoerders. Het hangt van diverse factoren af welke vervoerder of meubelmaker je bestelling bezorgd.

Maatwerk producten

Je bestelling wordt vervoerd door onze meubelmakers. Zij monteren je bestelling ook bij jou thuis, daarom nemen ze je bestelling gelijk mee. Je ontvangt hierbij geen Track & Trace code.

Kleine pakketten

Kleine pakketten worden bezorgd door PostNL. De bezorger levert je bestelling overdag af op het door jou aangegeven adres. Als je niet thuis bent, laat PostNL het pakket achter op het dichtstbijzijnde postkantoor. Hier kun je het dan de volgende dag ophalen.
Je kunt er ook voor kiezen om je kleine pakket af te halen bij een van de ruim 2.500 afhaalpunten van PostNL. Kies dan deze optie in het bestelproces. Je pakket blijft veertien dagen liggen op het PostNL punt.

Grote pakketten

Grote pakketten worden verzonden met een van onze vaste vervoerders, die gespecialiseerd zijn in het transport van zware en kostbare goederen. We maken vooraf een afspraak over de gewenste datum van het leveren van je pakket.

Kan ik mijn bestelling weer retourneren?

Ja, het is mogelijk om je product weer te retourneren. Voorwaarde hierbij is wel dat je bestelling niet speciaal voor jou op maat gemaakt is.

Als je je bestelling wilt retourneren, stuur dan een mail met je ordernummer naar info@momaa.nl en het product dat je wilt retourneren. Wij sturen je de adresgegevens van de betreffende partner die je bestelling heeft geleverd, zodat je het artikel retour kunt sturen.

Je kunt alleen onbeschadigde en niet gebruikte items retourneren. Een retouraanvraag moet je binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling indienen.

Zijn er extra kosten?

Nee. Bij ons is de prijs die je ziet ook de prijs die je betaald. Er zijn geen extra verzendkosten, administratie of andere kosten.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Toch nog iets ontdekt wat niet helemaal naar jouw wens is na het plaatsen van je bestelling? Kleine aanpassingen kunnen we soms doorvoeren. Neem hiervoor contact op met ons via info@momaa.nl of telefonisch op 088 – 201 4300. Wij gaan dan in overleg met onze meubelmakers om te kijken of we je wijziging nog door kunnen voeren.

Wat is de status van mijn bestelling?

In je account kun je de status van je bestelling volgen. Hier is ook zichtbaar wat de verwachte leverdatum is van je bestelling.

Is het na het bekijken van de status in je account nog niet geheel duidelijk? Stel gerust je vraag! Je kunt alle contactmogelijkheden vinden op de contact pagina.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Wil je je bestelling annuleren? Dit is alleen mogelijk als de meubelmaker of ontwerper nog niet is begonnen aan het maken van je meubel.

Bij MOMAA.nl worden vrijwel alle bestellingen pas gemaakt nadat je besteld hebt, om zo min mogelijk afval te creëren en zo zuinig mogelijk met de grondstoffen om te gaan die we hebben. Daarom is het enkel mogelijk om nog te annuleren voordat de meubelmaker is begonnen.

Wil je je bestelling annuleren? Bel dan zo snel mogelijk naar 088-2014300.

€ 10 Korting op je bestelling
Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief en krijg korting op je eerste bestelling.
    Inschrijven
    Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en het privacy statement