fbpx
5 jaar garantie
thuis geleverd
100% tevredenheidsgarantie
levering < 6 weken

Door wie wordt mijn bestelling bezorgd?

Bij MOMAA werken we samen met verschillende vervoerders. Het hangt van diverse factoren af welke vervoerder of meubelmaker je bestelling bezorgd.

Maatwerk producten

Je bestelling wordt vervoerd door onze meubelmakers. Zij monteren je bestelling ook bij jou thuis, daarom nemen ze je bestelling gelijk mee. Je ontvangt hierbij geen Track & Trace code.

Kleine pakketten

Kleine pakketten worden bezorgd door PostNL. De bezorger levert je bestelling overdag af op het door jou aangegeven adres. Als je niet thuis bent, laat PostNL het pakket achter op het dichtstbijzijnde postkantoor. Hier kun je het dan de volgende dag ophalen.
Je kunt er ook voor kiezen om je kleine pakket af te halen bij een van de ruim 2.500 afhaalpunten van PostNL. Kies dan deze optie in het bestelproces. Je pakket blijft veertien dagen liggen op het PostNL punt.

Grote pakketten

Grote pakketten worden verzonden met een van onze vaste vervoerders, die gespecialiseerd zijn in het transport van zware en kostbare goederen. We maken vooraf een afspraak over de gewenste datum van het leveren van je pakket.

Zijn er extra kosten?

Nee. De prijs die vermeld staat op de offerte is de totaal prijs, inclusief kosten voor aflevering en installatie.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Toch nog iets ontdekt wat niet helemaal naar jouw wens is na het accorderen van de offerte? Kleine aanpassingen kunnen we soms doorvoeren. Neem hiervoor contact op met ons via info@momaa.nl of telefonisch op 088 – 201 4300. Wij gaan dan in overleg met onze meubelmakers om te kijken of we je wijziging nog door kunnen voeren.

Wat is de status van mijn bestelling?

In je account kun je de status van je bestelling volgen. Hier is ook zichtbaar wat de verwachte leverdatum is van je bestelling. De leverdatum kan afwijken van wat er in je offerte is weergegeven, dit komt omdat we volledig op bestelling werken. Hierdoor kunnen er soms tegenvallers zijn in het productieproces waardoor de levertijd iets oploopt. Hier word je altijd per e-mail en in je account over geïnformeerd.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Wil je je bestelling annuleren? Helaas kan dit niet, we maken namelijk alles speciaal naar jouw wens en gaan direct na jouw bestelling aan de slag met het inkopen van de materialen voor jouw bestelling.

Kan ik ook gespreid betalen?

Helaas is het niet mogelijk om gespreid te betalen bij MOMAA. We bieden wel de mogelijkheid om achteraf je bestelling te betalen, dit kan door de betaaloptie http://www.klarna.nl te kiezen bij het plaatsen van je bestelling.

Welke betaalopties zijn er?

Bij MOMAA vinden we het belangrijk dat onze klanten kunnen betalen op de manier die zij prettig vinden. Daarom bieden we de volgende betaalopties aan:

  • iDEAL
  • Mastercard
  • VISA
  • Achteraf betalen via Klarna

Bij het gebruik maken van iDEAL, Mastercard en VISA betaal je voordat je je maatwerk meubel besteld.
Bij het gebruik maken van achteraf betalen via Klarna ontvang je na het leveren (en monteren) van je meubel een factuur van Klarna. Deze betaal je binnen 14 dagen na ontvangst van de factuur aan Klarna.