fbpx
5 jaar garantie
thuis geleverd
100% tevredenheidsgarantie
levering < 6 weken

Zijn er extra kosten?

Nee! De prijs de vermeld staat op de offerte is de totaal prijs; inclusief kosten voor aflevering en installatie.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Toch nog iets ontdekt wat niet helemaal naar jouw wens is na het accorderen van de offerte? Kleine aanpassingen kunnen we soms doorvoeren. Neem hiervoor contact op met ons via info@momaa.nl of telefonisch op 088 – 201 4300. Wij gaan dan in overleg met onze meubelmakers om te kijken of we je wijziging nog door kunnen voeren.

Wat is de status van mijn bestelling?

In je account kun je de status van je bestelling volgen. Hier is ook zichtbaar wat de verwachte leverdatum is van je bestelling. De leverdatum kan afwijken van wat er in je offerte is weergegeven, dit komt omdat we volledig op bestelling werken. Hierdoor kunnen er soms tegenvallers zijn in het productieproces waardoor de levertijd iets oploopt. Hier word je altijd per e-mail en in je account over geïnformeerd.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Wil je je bestelling annuleren? Helaas kan dit niet, we maken namelijk alles speciaal naar jouw wens en gaan direct na jouw bestelling aan de slag met het inkopen van de materialen voor jouw bestelling.

Is een account nodig om een aanvraag te doen?

Wij vinden het belangrijk dat iedereen zo makkelijk mogelijk een aanvraag kan doen. Daarom is het bij ons mogelijk om een aanvraag te doen zonder account. We vragen wel een aantal gegevens van je, om contact met je op te kunnen nemen bij vragen en te zien waar we de bestelling moeten afleveren en monteren.

Welke betaalopties zijn er?

Bij MOMAA vinden we het belangrijk dat onze klanten kunnen betalen op de manier die zij prettig vinden. Daarom bieden we de volgende betaalopties aan:

  • iDEAL
  • Mastercard
  • VISA
  • Achteraf betalen via Klarna

Kan ik ook gespreid betalen?

Helaas is het niet mogelijk om gespreid te betalen bij MOMAA. We bieden wel de mogelijkheid om achteraf je bestelling te betalen, dit kan door de betaaloptie http://www.klarna.nl te kiezen bij het plaatsen van je bestelling.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Nee, het is helaas niet mogelijk om je bestelling af te halen. We bezorgen je bestelling op de locatie die jij aangeeft bij je bestelling.

Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling?

Bij MOMAA is verzending en montage gratis. Hier betaal je niets extra voor en zit inbegrepen in de prijs van je meubel. Soms kunnen we wel een toeslag vragen wanneer je in een appartement of flat woont zonder lift.

Als je in een appartement of flat woont zonder lift, staat de toeslag op je offerte vermeldt.

Wordt mijn bestelling bij mij thuis of op kantoor gemonteerd?

Wij willen graag dat onze producten zo goed mogelijk tot zijn recht komen en zo veilig mogelijk zijn. Daarom monteren wij jouw bestelling op jouw locatie, of het nu thuis is of op kantoor. Mocht je in een appartement of flat wonen zonder trap, dan kan het zijn dat we hier wel extra kosten voor in rekening brengen. Dit is afhankelijk van wat je besteld hebt. We geven dit vooraf aan.