5 jaar garantie
meubelen met betekenis
rechtstreeks van de makers
100% tevredenheidsgarantie
levering < 6 weken

Ik heb een klacht over mijn bestelling. Wat moet ik doen?

Als je een klacht hebt over je bestelling of over onze service, dan kun je contact met ons opnemen via het contactformulier of via info@momaa.nl. Je kunt bij ons terecht voor zowel klachten over je bestelling als over onze verdere dienstverlening. Ook als je klachten hebt over de bezorging, de kwaliteit of de communicatie over je bestelling.

Hoe kan ik mijn klacht melden en hoe gaat dit in zijn werk?

Je kunt je klacht sturen naar info@momaa.nl. Beschrijf hier kort je probleem en voeg een aantal foto’s toe. Binnen 14 dagen ontvang je van ons een inhoudelijk antwoord en maken we afspraken om je klacht op te lossen.

Ben je niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

€ 10 Korting op je bestelling
Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief en krijg korting op je eerste bestelling.
    Inschrijven
    Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en het privacy statement