fbpx
5 jaar garantie
thuis geleverd
100% tevredenheidsgarantie
levering < 6 weken

Ik heb een klacht over mijn bestelling. Wat moet ik doen?

Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier of via info@momaa.nl. Je kunt bij ons terecht voor zowel klachten over je meubel als over onze verdere dienstverlening.

Hoe kan ik mijn klacht melden en hoe gaat dit in zijn werk?

Je kunt je klacht sturen naar info@momaa.nl. Beschrijf hier kort je probleem en voeg een aantal foto’s toe. Binnen 14 dagen ontvang je van ons een inhoudelijk antwoord en maken we afspraken om je klacht op te lossen.

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).