5 jaar garantie
meubelen met betekenis
rechtstreeks van de makers
100% tevredenheidsgarantie
levering < 6 weken

Veelgestelde vragen

Op deze pagina vind je antwoord op al je veelgestelde vragen. Staat je vraag er niet tussen? Ga dan naar onze contact pagina en neem contact met ons op.

Bestellen

Alle prijzen die je ziet op onze site zijn inclusief BTW.

Nee. Bij ons is de prijs die je ziet ook de prijs die je betaald. Er zijn geen extra verzendkosten, administratie of andere kosten.

In je account kun je de status van je bestelling volgen. Hier is ook zichtbaar wat de verwachte leverdatum is van je bestelling.

Is het na het bekijken van de status in je account nog niet geheel duidelijk? Stel gerust je vraag! Je kunt alle contactmogelijkheden vinden op de contact pagina.

Toch nog iets ontdekt wat niet helemaal naar jouw wens is na het plaatsen van je bestelling? Kleine aanpassingen kunnen we soms doorvoeren. Neem hiervoor contact op met ons via info@momaa.nl of telefonisch op 088 – 201 4300. Wij gaan dan in overleg met onze meubelmakers om te kijken of we je wijziging nog door kunnen voeren.

Wil je je bestelling annuleren? Dit is alleen mogelijk als de meubelmaker of ontwerper nog niet is begonnen aan het maken van je meubel.

Bij MOMAA.nl worden vrijwel alle bestellingen pas gemaakt nadat je besteld hebt, om zo min mogelijk afval te creëren en zo zuinig mogelijk met de grondstoffen om te gaan die we hebben. Daarom is het enkel mogelijk om nog te annuleren voordat de meubelmaker is begonnen.

Wil je je bestelling annuleren? Bel dan zo snel mogelijk naar 088-2014300.

Wij vinden het belangrijk dat iedereen in contact komt met de mooie meubelen die worden aangeboden op het platform. Daarom werpen we het liefst zo min mogelijk obstakels voor je op, zoals het aanvragen van een account. Het is dus mogelijk zonder een account te bestellen, maar het is wel mogelijk. Handig voor als je vaker bij ons terug komt!

Load More

Betalen

Nee, er worden geen administratiekosten in rekening gebracht.

Bij MOMAA vinden we het belangrijk dat jij kunt betalen op de manier die jij prettig vindt. Daarom bieden we de volgende betaalopties aan:

  • iDEAL
  • Mastercard
  • VISA
  • Achteraf betalen via Klarna

Bij het gebruik maken van iDEAL, Mastercard en VISA betaal je voordat je je bestelling plaatst.
Bij het gebruik maken van achteraf betalen via Klarna ontvang je na het leveren van je meubel een factuur van Klarna. Deze betaal je binnen 14 dagen na ontvangst van de factuur aan Klarna.

Helaas is het niet mogelijk om gespreid te betalen bij MOMAA. We bieden wel de mogelijkheid om achteraf je bestelling te betalen, dit kan door de betaaloptie Klarna te kiezen bij het plaatsen van je bestelling.

Betaal je liever achteraf? Dat is zeker mogelijk bij MOMAA. We werken hiervoor samen met Klarna. Na de ontvangst en montage van je bestelling ontvang je binnen 14 dagen een factuur van Klarna. Dan heb je 14 dagen de tijd om te betalen, dit doe je rechtstreeks aan Klarna (dus niet aan MOMAA.nl).

Helaas is dat bij MOMAA niet mogelijk. Onze bestellingen worden met verschillende vervoerders bezorgd en zij hebben geen pinautomaat bij zich. Hierdoor is het niet mogelijk is om bij het afleveren van je bestelling af te rekenen.

Betalen kun je bij MOMAA.nl op de volgende manieren:

  • iDEAL
  • Mastercard
  • Visa
  • Achteraf betalen via Klarna

Load More

Bezorgen & montage

Bij MOMAA werken we samen met verschillende vervoerders. Het hangt van diverse factoren af welke vervoerder of meubelmaker je bestelling bezorgd.

Maatwerk producten

Je bestelling wordt vervoerd door onze meubelmakers. Zij monteren je bestelling ook bij jou thuis, daarom nemen ze je bestelling gelijk mee. Je ontvangt hierbij geen Track & Trace code.

Kleine pakketten

Kleine pakketten worden bezorgd door PostNL. De bezorger levert je bestelling overdag af op het door jou aangegeven adres. Als je niet thuis bent, laat PostNL het pakket achter op het dichtstbijzijnde postkantoor. Hier kun je het dan de volgende dag ophalen.
Je kunt er ook voor kiezen om je kleine pakket af te halen bij een van de ruim 2.500 afhaalpunten van PostNL. Kies dan deze optie in het bestelproces. Je pakket blijft veertien dagen liggen op het PostNL punt.

Grote pakketten

Grote pakketten worden verzonden met een van onze vaste vervoerders, die gespecialiseerd zijn in het transport van zware en kostbare goederen. We maken vooraf een afspraak over de gewenste datum van het leveren van je pakket.

Standaard wordt je bestelling niet gemonteerd. Bij alle producten zit een montagebeschrijving, waarmee je heel gemakkelijk zelf de montage kunt doen.

Ja, het is mogelijk om je bestelling zelf te monteren, ook zonder twee rechterhanden. Bij iedere bestelling zit een handleiding, waar in stappen wordt uitgelegd hoe je je bestelling moet monteren of in elkaar moet zetten.

Jouw bestelling wordt zo snel mogelijk bezorgd. Omdat je bestelling op maat wordt gemaakt, hebben we geen standaard levertijd. We leveren je bestelling binnen 6 weken na besteldatum.

Na je bestelling nemen we zo snel mogelijk contact met je op. Dan spreken we een bezorgmoment af.

Bij MOMAA is verzending gratis. Je betaalt dus niets voor het leveren van je bestelling.

Nee, het is helaas niet mogelijk om je bestelling af te halen. We bezorgen je bestelling op de locatie die jij aangeeft bij je bestelling.

Het is mogelijk om je oude meubel weer mee te laten nemen door ons. Je meubel wordt dan opgeknapt en krijgt een tweede leven. Zo dragen we ons steentje bij aan een beter milieu.

Zijn er eisen aan mijn oude meubel?

We nemen niet alle meubels in, enkel meubels die voorheen door MOMAA.nl geleverd zijn of waarbij we aan hebben gegeven dat we ze mee kunnen nemen. Vooraf willen we daarom graag zien of je meubel nog levensvatbaar is. Daarom vragen we je een aantal foto’s op te sturen van je oude meubel. Dit kan je doen naar info@momaa.nl, voordat je je bestelling plaatst.

Load More

Retourneren

De verzendkosten van de retourzending zijn voor je eigen rekening. Je mag je bestelling met iedere transportmogelijkheid terug sturen, zolang het product maar in onbeschadigde staat aan komt.

Ja, het is mogelijk om je product weer te retourneren. Voorwaarde hierbij is wel dat je bestelling niet speciaal voor jou op maat gemaakt is.

Als je je bestelling wilt retourneren, stuur dan een mail met je ordernummer naar info@momaa.nl en het product dat je wilt retourneren. Wij sturen je de adresgegevens van de betreffende partner die je bestelling heeft geleverd, zodat je het artikel retour kunt sturen.

Je kunt alleen onbeschadigde en niet gebruikte items retourneren. Een retouraanvraag moet je binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling indienen.

Het is mogelijk om je oude meubel weer mee te laten nemen door ons. Je meubel wordt dan opgeknapt en krijgt een tweede leven. Zo dragen we ons steentje bij aan een beter milieu.

Zijn er eisen aan mijn oude meubel?

We nemen niet alle meubels in, enkel meubels die voorheen door MOMAA.nl geleverd zijn of waarbij we aan hebben gegeven dat we ze mee kunnen nemen. Vooraf willen we daarom graag zien of je meubel nog levensvatbaar is. Daarom vragen we je een aantal foto’s op te sturen van je oude meubel. Dit kan je doen naar info@momaa.nl, voordat je je bestelling plaatst.

Load More

Service & garantie

Standaard wordt je bestelling niet gemonteerd. Bij alle producten zit een montagebeschrijving, waarmee je heel gemakkelijk zelf de montage kunt doen.

Bij MOMAA is verzending gratis. Je betaalt dus niets voor het leveren van je bestelling.

MOMAA is geopend en bereikbaar van 8.00 uur ‘s ochtends tot 18.00 ‘s avonds. In die tijd zitten we voor je klaar om al je wensen te vervullen en je vragen te beantwoorden.

Het is mogelijk om je oude meubel weer mee te laten nemen door ons. Je meubel wordt dan opgeknapt en krijgt een tweede leven. Zo dragen we ons steentje bij aan een beter milieu.

Zijn er eisen aan mijn oude meubel?

We nemen niet alle meubels in, enkel meubels die voorheen door MOMAA.nl geleverd zijn of waarbij we aan hebben gegeven dat we ze mee kunnen nemen. Vooraf willen we daarom graag zien of je meubel nog levensvatbaar is. Daarom vragen we je een aantal foto’s op te sturen van je oude meubel. Dit kan je doen naar info@momaa.nl, voordat je je bestelling plaatst.

Als je een klacht hebt over je bestelling of over onze service, dan kun je contact met ons opnemen via het contactformulier of via info@momaa.nl. Je kunt bij ons terecht voor zowel klachten over je bestelling als over onze verdere dienstverlening. Ook als je klachten hebt over de bezorging, de kwaliteit of de communicatie over je bestelling.

Hoe kan ik mijn klacht melden en hoe gaat dit in zijn werk?

Je kunt je klacht sturen naar info@momaa.nl. Beschrijf hier kort je probleem en voeg een aantal foto’s toe. Binnen 14 dagen ontvang je van ons een inhoudelijk antwoord en maken we afspraken om je klacht op te lossen.

Ben je niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie of een extra garantie van MOMAA.nl. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.

Bij MOMAA.nl doen we zelfs een schepje bovenop de wettelijke garantie. Bij ons krijg je 5 jaar garantie op je meubelen. We gaan er natuurlijk wel vanuit dat je de meubelen normaal gebruikt. De extra garantie die wij bieden geldt alleen op productie fouten, niet door slijtage als gevolg van gebruik.

Houd er daarnaast rekening mee dat producten uit natuurlijke materialen kunnen zijn gemaakt en daardoor kunnen werken. Ondanks dat alles is gedaan om dit te voorkomen kunnen hierdoor droogtescheuren ontstaan en andere veranderingen zoals bijvoorbeeld verkleuringen in het materiaal voorkomen.

Bij MOMAA gaan we tot het uiterste om te zorgen dat jij helemaal tevreden bent met jouw bestelling. Daarom hebben we onze 100% tevredenheidsgarantie.

Met onze 100% tevredenheidsgarantie zorgen we er voor dat je altijd tevreden bent. Mocht je dat ondanks al onze inspanningen toch niet zijn? Dan krijg je je geld terug.

Load More

Contact

Je kunt contact met ons opnemen via telefoon, e-mail, Facebook Messenger, Twitter en Whatsapp.

Alle informatie over hoe je met ons in contact kunt komen en onze openingstijden vind je op onze contactpagina. We staan voor je klaar!

We reageren natuurlijk zo snel mogelijk, maar je krijgt in ieder geval binnen 12 uur antwoord op je vraag. In het weekend zijn we helaas niet geopend.

Wil je direct antwoord op je vraag? Neem dan telefonisch contact met ons op. Ons team zit voor je klaar.

MOMAA is geopend en bereikbaar van 8.00 uur ‘s ochtends tot 18.00 ‘s avonds. In die tijd zitten we voor je klaar om al je wensen te vervullen en je vragen te beantwoorden.

Load More

Je antwoord niet kunnen vinden?

Niet kunnen vinden wat je zocht? Neem dan contact met ons op via onderstaande knop.

€ 10 Korting op je bestelling
Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief en krijg korting op je eerste bestelling.
    Inschrijven
    Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en het privacy statement