fbpx
5 jaar garantie
thuis geleverd
100% tevredenheidsgarantie
levering < 6 weken

Veelgestelde vragen

Op deze pagina vind je antwoord op al je veelgestelde vragen. Staat je vraag er niet tussen? Ga dan naar onze contact pagina en neem contact met ons op.

Bestellen

Alle prijzen die MOMAA vermeld of van jou vraagt (in bijvoorbeeld het aanvraagproces) zijn inclusief BTW.

Nee. De prijs die vermeld staat op de offerte is de totaal prijs, inclusief kosten voor aflevering en installatie.

In je account kun je de status van je bestelling volgen. Hier is ook zichtbaar wat de verwachte leverdatum is van je bestelling. De leverdatum kan afwijken van wat er in je offerte is weergegeven, dit komt omdat we volledig op bestelling werken. Hierdoor kunnen er soms tegenvallers zijn in het productieproces waardoor de levertijd iets oploopt. Hier word je altijd per e-mail en in je account over geïnformeerd.

Toch nog iets ontdekt wat niet helemaal naar jouw wens is na het accorderen van de offerte? Kleine aanpassingen kunnen we soms doorvoeren. Neem hiervoor contact op met ons via info@momaa.nl of telefonisch op 088 – 201 4300. Wij gaan dan in overleg met onze meubelmakers om te kijken of we je wijziging nog door kunnen voeren.

Wil je je bestelling annuleren? Helaas kan dit niet, we maken namelijk alles speciaal naar jouw wens en gaan direct na jouw bestelling aan de slag met het inkopen van de materialen voor jouw bestelling.

Wij vinden het belangrijk dat iedereen zo makkelijk mogelijk een aanvraag kan doen. Daarom is het bij ons mogelijk om een aanvraag te doen zonder account. We vragen wel een aantal gegevens van je, om contact met je op te kunnen nemen bij vragen en te zien waar we de bestelling moeten afleveren en monteren.

Load More

Betalen

Nee, er worden geen administratiekosten in rekening gebracht.

Bij MOMAA vinden we het belangrijk dat onze klanten kunnen betalen op de manier die zij prettig vinden. Daarom bieden we de volgende betaalopties aan:

  • iDEAL
  • Mastercard
  • VISA
  • Achteraf betalen via Klarna

Bij het gebruik maken van iDEAL, Mastercard en VISA betaal je voordat je je maatwerk meubel besteld.
Bij het gebruik maken van achteraf betalen via Klarna ontvang je na het leveren (en monteren) van je meubel een factuur van Klarna. Deze betaal je binnen 14 dagen na ontvangst van de factuur aan Klarna.

Helaas is het niet mogelijk om gespreid te betalen bij MOMAA. We bieden wel de mogelijkheid om achteraf je bestelling te betalen, dit kan door de betaaloptie http://www.klarna.nl te kiezen bij het plaatsen van je bestelling.

Betaal je liever achteraf? Dat is zeker mogelijk bij MOMAA. We werken hiervoor samen met Klarna. Na de ontvangst en montage van je bestelling ontvang je binnen 14 dagen een factuur van Klarna. Dan heb je 14 dagen de tijd om te betalen, dit doe je rechtstreeks aan Klarna (dus niet aan MOMAA.nl).

Wil je graag betalen bij bezorging van je bestelling? Helaas is dat bij MOMAA niet mogelijk. Onze meubelmakers en monteurs hebben geen pinautomaten bij zich. Hierdoor is het niet mogelijk is om bij het afleveren van je bestelling af te rekenen.

Betalen kun je bij MOMAA.nl op de volgende manieren:

  • iDEAL
  • Mastercard
  • Visa
  • Achteraf betalen via Klarna

Load More

Bezorgen & montage

Bij MOMAA werken we samen met verschillende vervoerders. Het hangt van diverse factoren af welke vervoerder of meubelmaker je bestelling bezorgd.

Maatwerk producten

Je bestelling wordt vervoerd door onze meubelmakers. Zij monteren je bestelling ook bij jou thuis, daarom nemen ze je bestelling gelijk mee. Je ontvangt hierbij geen Track & Trace code.

Kleine pakketten

Kleine pakketten worden bezorgd door PostNL. De bezorger levert je bestelling overdag af op het door jou aangegeven adres. Als je niet thuis bent, laat PostNL het pakket achter op het dichtstbijzijnde postkantoor. Hier kun je het dan de volgende dag ophalen.
Je kunt er ook voor kiezen om je kleine pakket af te halen bij een van de ruim 2.500 afhaalpunten van PostNL. Kies dan deze optie in het bestelproces. Je pakket blijft veertien dagen liggen op het PostNL punt.

Grote pakketten

Grote pakketten worden verzonden met een van onze vaste vervoerders, die gespecialiseerd zijn in het transport van zware en kostbare goederen. We maken vooraf een afspraak over de gewenste datum van het leveren van je pakket.

Wij willen graag dat onze producten zo goed mogelijk tot zijn recht komen en zo veilig mogelijk zijn. Daarom monteren wij jouw bestelling op jouw locatie, of het nu thuis is of op kantoor. Mocht je in een appartement of flat wonen zonder trap, dan kan het zijn dat we hier wel extra kosten voor in rekening brengen. Dit is afhankelijk van wat je besteld hebt. We geven dit vooraf aan.

Ja, het is mogelijk om je bestelling zelf te monteren. Standaard worden alle bestellingen bij jou op locatie gemonteerd. Als je het leuk vindt om dit zelf te doen kunnen we ook enkel je bestelling bezorgen. Geef dit aan bij je bestelling.

Jouw bestelling wordt zo snel mogelijk bezorgd. Omdat je bestelling op maat wordt gemaakt, hebben we geen standaard levertijd. We leveren je bestelling binnen 6 weken na besteldatum.

Na je bestelling nemen we zo snel mogelijk contact met je op. Dan spreken we een bezorgmoment af.

Bij MOMAA is verzending en montage gratis. Hier betaal je niets extra voor en zit inbegrepen in de prijs van je meubel. Soms kunnen we wel een toeslag vragen wanneer je in een appartement of flat woont zonder lift.

Als je in een appartement of flat woont zonder lift, staat de toeslag op je offerte vermeldt.

Nee, het is helaas niet mogelijk om je bestelling af te halen. We bezorgen je bestelling op de locatie die jij aangeeft bij je bestelling.

Het is mogelijk om je oude meubel weer mee te laten nemen door ons. Je meubel wordt dan opgeknapt en krijgt een tweede leven. Zo dragen we ons steentje bij aan een beter milieu.

Zijn er eisen aan mijn oude meubel?

We nemen niet alle meubels in, enkel meubels die voorheen door MOMAA.nl geleverd zijn of waarbij we aan hebben gegeven dat we ze mee kunnen nemen. Vooraf willen we daarom graag zien of je meubel nog levensvatbaar is. Daarom vragen we je een aantal foto’s op te sturen van je oude meubel. Dit kan je doen naar info@momaa.nl, voordat je je bestelling plaatst.

Load More

Service & garantie

Wij willen graag dat onze producten zo goed mogelijk tot zijn recht komen en zo veilig mogelijk zijn. Daarom monteren wij jouw bestelling op jouw locatie, of het nu thuis is of op kantoor. Mocht je in een appartement of flat wonen zonder trap, dan kan het zijn dat we hier wel extra kosten voor in rekening brengen. Dit is afhankelijk van wat je besteld hebt. We geven dit vooraf aan.

Bij MOMAA is verzending en montage gratis. Hier betaal je niets extra voor en zit inbegrepen in de prijs van je meubel. Soms kunnen we wel een toeslag vragen wanneer je in een appartement of flat woont zonder lift.

Als je in een appartement of flat woont zonder lift, staat de toeslag op je offerte vermeldt.

MOMAA is geopend en bereikbaar van 8.00 uur ’s ochtends tot 18.00 ’s avonds. In die tijd zitten we voor je klaar om al je wensen te vervullen en je vragen te beantwoorden.

Het is mogelijk om je oude meubel weer mee te laten nemen door ons. Je meubel wordt dan opgeknapt en krijgt een tweede leven. Zo dragen we ons steentje bij aan een beter milieu.

Zijn er eisen aan mijn oude meubel?

We nemen niet alle meubels in, enkel meubels die voorheen door MOMAA.nl geleverd zijn of waarbij we aan hebben gegeven dat we ze mee kunnen nemen. Vooraf willen we daarom graag zien of je meubel nog levensvatbaar is. Daarom vragen we je een aantal foto’s op te sturen van je oude meubel. Dit kan je doen naar info@momaa.nl, voordat je je bestelling plaatst.

Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier of via info@momaa.nl. Je kunt bij ons terecht voor zowel klachten over je meubel als over onze verdere dienstverlening.

Hoe kan ik mijn klacht melden en hoe gaat dit in zijn werk?

Je kunt je klacht sturen naar info@momaa.nl. Beschrijf hier kort je probleem en voeg een aantal foto’s toe. Binnen 14 dagen ontvang je van ons een inhoudelijk antwoord en maken we afspraken om je klacht op te lossen.

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie of een extra garantie van MOMAA.nl. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.

Bij MOMAA.nl doen we zelfs een schepje bovenop de wettelijke garantie. Bij ons krijg je 5 jaar garantie op je meubelen. We gaan er natuurlijk wel vanuit dat je de meubelen normaal gebruikt.

Omdat we staan voor kwaliteit en vakmanschap zorgen we er voor dat bij klachten een meubelmaker van MOMAA bij jou langs komt, om je klachten te repareren. Als het niet lukt om je meubel ter plekke te repareren, zorgen we dat deze zo snel mogelijk bij je terug komt.

Bij MOMAA gaan we tot het uiterste om te zorgen dat jij helemaal tevreden bent met jouw bestelling. Daarom hebben we onze 100% tevredenheidsgarantie.

Met onze 100% tevredenheidsgarantie zorgen we er voor dat je altijd tevreden bent. Mocht je dat ondanks al onze inspanningen toch niet zijn? Dan krijg je je geld terug.

Wij knappen graag je meubel voor je op. Dat is geen enkel probleem.

Hoe werkt dit?

Stuur ons een e-mail op info@momaa.nl met een aantal foto’s van je meubel en wat je eventueel gewijzigd wil hebben. Daarna maken wij een offerte voor je, zodat jij weet waar je aan toe bent. Na het ondertekenen van de offerte komt de meubelmaker bij je thuis of hij haalt het meubel op. In de werkplaats wordt het meubel gerenoveerd.

Load More

Contact

Je kunt contact met ons opnemen via telefoon, e-mail, Facebook Messenger, Twitter en Whatsapp.

Alle informatie over hoe je met ons in contact kunt komen en onze openingstijden vind je op onze contactpagina. We staan voor je klaar!

We reageren natuurlijk zo snel mogelijk, maar je krijgt in ieder geval binnen 12 uur antwoord op je vraag. In het weekend zijn we helaas niet geopend.

Wil je direct antwoord op je vraag? Neem dan telefonisch contact met ons op. Ons team zit voor je klaar.

MOMAA is geopend en bereikbaar van 8.00 uur ’s ochtends tot 18.00 ’s avonds. In die tijd zitten we voor je klaar om al je wensen te vervullen en je vragen te beantwoorden.

Load More

Je antwoord niet kunnen vinden?

Niet kunnen vinden wat je zocht? Neem dan contact met ons op via onderstaande knop.